Selasa, Mac 24, 2009

perlu kamu.....

Saat ini
Ku cerita
Isi hati
segala rahsia
Aku rindu
Aku perlu
Hati kamu
terukir namaku
Aku tahu
Aku rindu
Aku perlu
mengenali kamu
Biar masa bercerita
Kau takkan hilang aku
sayang
Ku sadari saat manis ni kan pergi
Biar aku ngerti
Kerna aku mahu kamu
Ku ulangi kau yakini hati ini
Kerna aku cinta kamu
Hari hari aku
Kan menjadi hari kamu
Kerna syarat hidup
Disayangi
Biar nyata
Aku setia
Janji cinta tentunya berbeda
Maafkan lah salah kita
Biar benci
Ku tetap di sisi
Ku sadari saat manis ni kan pergi
Biar aku ngerti
erna aku mahu kamu
Ku ulangi kau yakini hati ini
Kerna aku cinta kamu
Hari hari aku
Kan menjadi hari kamu
Kerna syarat hidup
Ku sadari saat manis ni kan pergi
mBiar aku ngerti
Kerna aku mahu kamu
Ku ulangi kau yakini hati ini
Kerna aku cinta kamu
Hari hari aku
Kan menjadi hari kamu
Kerna syarat hidup
Disayangi…
Aku rindu
Aku perlu

Tiada ulasan: