Isnin, Ogos 18, 2008

sepatah dua kata

bersama. hujan. flat. sebaran angin. kesejukan. aku lapar. dan aku perlukan makanan. aku haus. dan aku perlukan minuman. aku ngantuk. dan aku perlukan pelukan. aku mati. dan aku perlukan amalan.
sangap. gagap. kurang senyum. tak berapa manis. teh tarik. kurang manis. memang sedap. lontong. alam benua.
kagum. senyum. tunduk. patuh. akur. malas. kadang kadang. hidup. mudah. tidur. gundah. rokok. julianni. sahabat. istimewa. rindu. kekasih. nurbaya. namanya. kawan. tak lupa. syukur rahmat.
berkata. kesepian. menjerit. kesunyian. terduduk. melutut. terpaku. kaku.
hujan. rahmat. hujan. sial. bodoh.
semak. bilik. balik. terbalik. bantal. rindu. tidur. bangun. saman. beban. rumah. beban. teguh. cubaan. lari. bukan persoalan. duit. tuhan. tuhan. kadang kadang. bodoh lagi. konon. tekun. jujur. mencuba. bakat. asah. pensel. hilang. pen merah. pen biru. dua2. pun hilang.
judi. cina. babi. gantung. adil. saksama. uitm. mangkuk.
perang. tandus. kejam. bom. kanak-kanak. batu. dewasa. tergaru garu. kecil. api. besar. mati. berani. sekali. dua kali. kecut. perut. boroi. kurus. orang kata. untung. haram. rugi. pun haram.
kondom. curi. bagi. free. senyum. ke pagi. tidur. mati lagi. insaf. jauh sekali.
aduhai anak en. johari....

Tiada ulasan: