Khamis, April 02, 2009

mak gua...

phew....lupa plak gua nak menyambut kelahiran blog gue yg ke setahun jagung bulan lepas...
gua sebenarnya tak brape nak pegi cc sangat...banyak mende nak tulis...gua sental je tulis kt mana2...selamat maju jaya pada blog gua dan harapan gua adalah gua akan terus menulis dan menyental ape je yg ade di sekeliling gua....

* * *
katanya, si budak itu sudah semakin bijak...berkat gua salinkan pampers dia ari tu kot...? kah kah kah....

* * *

mak gua terjaga pukul 3.30 pagi...gua masih belum tido waktu tu...tgh layan blog pp smbil ym ngan seorang wanita....apehal la mak gua nak bangun pepagi sangat ni...tahajud ke ape....dan cmane plak gua bleh tak sedar ade bunyik baby menangis dari bilik sebelah...? dan mak gua yg tido kat ruang tamu leh dgr...?

* * *

calon ibu mithali sesi dunia dan akhirat ni memang sah milik bonda gua yg tercinta...

Tiada ulasan: