Khamis, Oktober 23, 2008

credit to abdullahjones

Ipi : bila pak long tahu pok long ada bakat melukis?

Saya : masa tu pak long dalam perut tok. satu hari, masuk satu berus lukisan dalam perut tok.rupanya tok tertelan berus lukisan. pak long pon ambik. tiba-tiba pak long rasa pak long ni rupanya memang terror melukis.masa tok beranakkan pak long, keluar sekali dengabn berus lukisan tu. jadi pak long ni kembar berus lukisan. jadi mesti la terror melukis.

Ipi : orang kembar ular, pak long kembar berus lukisan.hihi..pak long jual lukisan pak long berapa?

Saya : biasanya pak long jual dalam 3 juta sekeping. tapi kalau orang tu miskin, pak long jual mahal sikit, 18 juta.

Ipi : kenapa?

Saya : pak long kesian orang miskin. pada dia beli lukisan pak long, baik dia beli baju anak dia.

Ipi : baiknya pak long.

Saya : memang la.

Ipi : masa pak long duduk luar negeri dulu, pak long duduk dengan sapa?

Saya : dengan mak angkat pak long.

Ipi : nama dia sapa?

Saya : elisebeth.

Ipi : dia ada anak?

Saya : ada, charles.

Ipi : kecik ke besar?

Saya : tua pada pak long tapi charles ada anak kecik, will dan henry.

Ipi : dah tu pak long makan khinzir la masa duduk sana?

Saya : ho la, kadang goreng, kadang panggang. tapi pak long paling suka khinzir mentah. makan gitu je.

Ipi : ya allah, kenapa la Ipi dapat pak long macam ni...

Tiada ulasan: