Khamis, Februari 26, 2009

entri ni agak panjang...

tragedi ini dirakam sebaik sahaja gua sampai dari rumah abang gua...terdetik dalam hati "apahal lak ni..??" gua tgk laman rumah penuh dengan habuk...dalam perjalanan menuju pintu gelungsur depan rumah, gua nampak.....


ye adik2...ini orang panggil rangka pintu...tapi orang kampung gua panggil jenang pintu... gua dah terbayang pintu bilik air baru...inikah secret project yg member gua rahsiakan selama ini...? dah la poww duit gua seminggu sebelum tu...sebulan sebelum tu dia poww kata nak buat pintu bilik air, gua kata gua tade duit...siut..!! selang beberapa minit, gua bertambah terperanjat...


ini tak boleh blaa...gua terus bertanya pada mamat yg pada pandangan gua sedang beraksi ala2 rockstar kt blakang umah gua ni...ape dia ingat nyonya blakang tu nak join dia head banging skali ke...? ohh...tidak tidak...bukan itu soalan gua. soalan gua sebenarnya, "apahal neh?" jawapan beliau tidak dapat disiarkan di sini sebab gua rasa lu orang pun akan ternganga macam mana gua ternganga bila mamat indon ni jawap...

* * *

gua tidur...

Tiada ulasan: