Jumaat, Februari 20, 2009

pagi..




kronologi gambar
lagu stolen bergegaran di sebelah telinga gua...
gua mencapai sambil memaki hamun...
gua angkat....
"en amarr(ll) 2x"
"pukul brape u mau datang...??"
"mei mau pegi toilet..!!"

terbelalak biji mata gua..
"saya ondaway"
"jap lg sampai"
gua bangun...
capai air suam segelas...rutin gua tu...
masuk toilet....
basuh2 muka....
lepak atas sofa sambil kira2 ada brape batang rokok yg tinggal....
10saat selepas tu gambar ini di snap.....
dan gua sampai kedai 45menet kemudian dengan muke amoi tu tsengih2...
baru gua teringat amoi ni kata dia nak gi toilet masa dia call gua tadi...
gua pun sengih sambil kata...
"sorry, motor sy pancit td sbb tu lambat"
amoi tu jawap...
"xpe.."
adess....dosa kedua gua selepas tak semayang subuh utk hari tu...

Tiada ulasan: